March 25, 2006

humourless

norah jones' new york city always start my day right. usually. when i don't get my daily dose, the bumps and glitches along the way get blamed on the absence of that jazzyfeely song.

just like how you blame yourself for every minor crack on that perfect surface.


aku tak percaya lagi
dengan apa yang kau beri
aku terdampar di sini
tersudut menunggu mati

aku tak percaya lagi
akan guna matahari
dengan mampu menerangi
sudut gelap hati ini

aku berhenti berharap
dan menunggu datang gelap
sampai nanti suatu saat
tak ada cinta kudapat

kenapa ada derita
bila bahagia tercipta
kenapa ada sang hitam
bila putih menyenangkan...

aku pulang...
tanpa dendam
kuterima.. kekalahanku

aku pulang...
tanpa dendam
kusalutkan.. kemenanganmu

kau ajarkan aku bahagia
kau ajarkan aku derita
kau tunjukkan aku bahagia
kau tunjukkan aku derita
kau berikan aku bahagia
kau berikan aku derita

aku pulang...
tanpa dendam
kusalutkan.. kemenanganmu

sheila on 7- berhenti berharap

1 comment:

Anonymous said...

aww dear... don't read such glum poetry! no wonder ur down... hehe... go read some happy happy joy joy stuff! and if u want, go to www.spikedhumor.com for some laughter! i'm sure u'll find some there... and if u want comforting, juz call me. i'm sure u'll find that here too. hehehe.. take care darlin!